tisdag 21 december 2010

Sjutti-talet! Vart tog du vägen?


Om jag någonsin igen försöker mig på mittbena så hindra mig. Med våld om så krävs!



70-tals disco på jobbets julfest! Sjukt kul, alla var jättefula och jättefulla och slet ner glitterdekorationerna från väggarna och gjorde boor av. Min avdelning kom i flock och gjorde succé som Charlie's Angels med orangea vattenpistoler i stövelskaften.

Det kommer säkert ta ett år att sanera jobbet från allt glitter!

Ramlade hem vid 3-tiden och mådde exakt så bra som jag förtjänade dagen efter...



Söndagens bil var borta igår - skickligt! Men jag hittade en ny utanför Jennys hus. Kunde inte låta bli att gotta mig lite och känna lite skadeglädje och känna lite glädje över att vi har riktig vinter i år igen! Och på julafton ska det snöa ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar