fredag 11 mars 2011

Nostalgitripp

Råkade som av en händelse surfa in på Yttermera.se där jag efter att ha klickat runt ett tag fann brev som påstods komma från kändisar, som helt uppenbart inte gjorde det men var ganska roliga ändå...

I diLevas brev finns bland annat följande att läsa:
"Jag är kung på planeten Ookma - bokstavligt talat alltså - sen jag hjälpte invånarna att bekämpa den onde världserövraren Draax i höstas. Det gjorde jag genom att sjunga "Everyone is Jesus" oavbrutet tills han började gråta och åkte därifrån" Haha! I love it!

Jag var på konfirmationsläger på Vässarö 2001, som hade Everyone is Jesus som soundtrack, och var allmänt fantastiskt på alla sätt.
Ett minne som är särskilt förknippat med den här låten är när vi hade en tävling om vilka som kunde göra den bästa pjäsen om julevangeliet - och vinnarna fick framföra sitt bidrag i balettversion till Everyone is Jesus...


Everyone is Jesus - en låt som är omöjlig att inte gilla!

Och glöm nu inte; Allting kan finnas i ägget!

1 kommentar: