torsdag 31 mars 2011

Skatteverket gör succé igen

Men åååh jag orkar inte! Fick ett brev från Skatteverket med följande meddelande:
"Skatteverket har fått telefonsamtal från dig gällande debitering den 8 mars 2011. Enligt uppgifter har det den 10 mars fattats ett beslut gällande din debitering för din enskilda näringsverksamhet där debiteringen satts till 7276 kr / månad. Detta är grundat på det du lämnat i din skatte och avgiftsanmälan. [...]"


Mitt e-mail till Skatteverket:
"Jag fick ett brev från [...] med följande meddelande [...].
Vad handlar det här om? Jag har
inte ringt till Skatteverket alls någonsin i något ärende. Jag har inte hört något om någon debitering den 8 mars eller överhuvudtaget.
Vad jag vet har jag uppgivit att jag inte kommer att gå med vinst i år.. Jag är mer än förvirrad.
Jag hoppas att någon kan bringa klarhet i det här.

MVH, "

Eh, whut?! Vilken jävla fars...
Se den spännande fortsättningen i nästa avsnitt av
Apan vs Skatteverket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar