måndag 1 november 2010

Startskott

Hej och hå med Farbror Blå! Så hade man en blogg tillslut ändå...

Jag har länge varit skeptiker men det händer väldigt mycket i min tillvaro just nu och jag tycker om att skriva så det här får bli min ventil för att få styrsel på tankar och idéer. Och om någon vill läsa så är det bara en bonus.

Det kommer antagligen väldigt mycket handla om min utbildning med allt vad det innebär. I somras tog jag det första steget och gick en grundkurs i zonterapi på Axelssons och insåg att det är det här jag vill göra, vågade språnget och nu i oktober påbörjade jag den ettåriga yrkesutbildningen. Det är väldigt spännande och roligt, men även mycket att göra och ett nytt sätt att se på tillvaron.

[Raderad vikthets]

Jag har även fått smak för virkning och virkar som en galning, så kommer säkert att skryta lite med mina alster :)

Den här hösten får stå för nystart och eftertanke.

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning och tycker att det ska bli intressant att läsa! Vi umgås ju ganska ofta, men skit i det!

    Det känns skönt att även du, min Brutus, har en blogg. JAg ska starta en ny, har jag bestämt, men via Wordpress. Det måste jag öva på.

    Det kommer att bli en kul höst, det känner jag på mig. Händelserik om inte annat. Det var vågat att ta språnget! Vi får kämpa på i etern och vidare...

    och jag ser framemot trevlig läsning! '

    Kramar!

    SvaraRadera